mandag 5. april 2010

3 dager over termindato, å storesøster tilbake fra påskeferie.

I dag er det dag 3 over termin dato.
Kjenner på at jeg begynner å bli skikkelig lei nå, vil bare ha gutten min i armene mine nå.
Man går bare rundt å venter her,å sover dårlig om natta for er så spent på om det vil sje noe snart eller ikke. Er utrolig spent å ikke orker man å gjøre så mye heller.
Får håpe at jeg kan få meg en kontroll til jordmor i morgen nå, så får høre hva hun mener.
Er utrolig spent på hva de neste dagene/nettene bringer her, kan jo ikke ta lange tiden nå..

Har sagt til Julie at når Johannes kommer, skal hun få ta ut dukkevognen sin å trille den i gata med en bamse eller en dukke oppi, så skal jeg trille vogna med Johannes oppi.
Så er vi mammaer begge to :-)
Blir så koselig att :)

I dag kom Julie hjem fra påskeferie igjen. har savnet henne noe så forferdelig.
Har vært så stilt her i denne tiden, nesten så man blir litt rastlause når man ikke har så mye å gjøre. Helt rart har det vært.
Hu har vært hos tanta å onkeln sin på Fosen, å har hatt det kjempe fint der. Hun har hatt masse fine turer i fint vær, lagd fuglekasse sammens med onkelen sin å kost seg med påskeegg.
Var bare så utrolig godt å få henne tilbake igjen, å høre stemmen hennes å kose med henne.
Har nesten vært som en kjærlighets sorg å være uten henne, rart hvordan det er, men nå er hun endelig tilbake.

Hadde håpet at hun kunne få oppleve å bli storesøster i løpet av påskeferien hennes, men virker som om lillebror overhodet ikke har det travelt med å komme ut enda så..vi får bare være tålmodige en liten stund til.
Så nå innhenter hverdagen igjen.
Barnehage for Julie, og skole for Christian i morgen. Skal bli litt godt det å.
Men siden vi ikke har skjedd Julie på over ei uke, skal hun få kort dag i barnehagen i morgen, regner med vi henter henne med en gang Christian er ferdig på skolen i 2 tiden.
Så får vi kose oss med henne her hjemme isteden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar