søndag 4. juli 2010

Har fått i duk til dåpen..

Var på nyåpninga til nye Jysk på Lade her om dagen, å der fikk jeg i 5 meter med hvit duk til 40kr. Tenkte de kunne være fine å ha til dåpen til Johannes, så jeg kjøpte 3 pakker..så når har jeg 15 meter med hvit duk. Det burde holde trur jeg.
Synes disse dukene er både fine, å geniale når du har unger. Når jeg først bruker duk på bordet, så er det helst en slik jeg bruker. Trenger ikke å være redd for den siden den er så billig, pluss at den ikke trengs å strykes etter vask. Bare å slenge den i vaskemaskinen på 40 grader å den er like fin etterpå. Det er genialt for meg ihvertfall som hater å stryke duker. De finnes i mange forskjellige farger: Jeg har både en i hvit, å en i svart, å en rød som jeg bruker som juleduk. Er bare å klippe den i to, så har du to duker på 2,5 meter. Har vært kjempevær i dag også. Har vært ute i hele dag også, å Julie har lekt med naboungene. Synes det er så synd at alle naboene våre som har unger skal flytte i løpet av sommeren/høsten å plutselig har ikke Julie noen å leke med lenger. Har fått veldig god kontakt med disse naboene så det blir så stusselig når de nå flytter, selv om jeg skjønner at de trenger større plass. Håper vi klarer å holde kontakten ihvertfall. Gruer meg nesten litt.

Var en tur til Farmor i ettermiddag. Blir litt ensomt til henne nå når alle har ferie, å mamma & pappa har reist på hytta. Farmor hadde kjøpt en fin hvit sommerkjole til Julie. Så gjenstår det hvor lenge Julie klarer å ha den på før det kommer en flekk på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar