mandag 1. mars 2010

Interiør ønsker som står på ønskelisten min :)

Har noen ønsker som jeg ønsker meg til leiligheten vår litt etterhvert som jeg har penger. Er å få kjøpt gjennom nettsidene lobelia.no eller boligfryd. Har forelsket meg helt i disse tingene, så håper å få de i hus etterhvert....:)Denne tavlen synes jeg var stilig. Har lyst til å henge denne over kjøleskapet vårt, slik at jeg å Christian kan skrive viktige beskjeder til hverandre. Ikke at vi har så mange viktige beskjeder da, men skjer litt kulere ut å skrive det på denne tavlen enn på en gul-post-it lapp som bare forsvinner uansett.

Dette skiltet vil jeg ha så fort som mulig, koster litt under 100kr, så er ikke allverden. Men vet ikke helt hvor jeg skal ha det enda da, så må tenke litt på det.

Dette søte prinsesse skiltet vil jeg ha for å henge utenfor døren til julie :) Kjempesøtt.

Har også funnet ut at sjablonger er utrolig kult, bare man får gjort det skikkelig. Finnes i mange forskjellige former og fasonger, med ulike budskap. Jeg synes begge disse to var kjempe fine.
Såååå fin...
Drøm om morgendagen.
Husk gårsdagen.
Lev i dag.
Dette fine kortet med teksten "kjærlighetens lov" er fin. Vises litt dårlig her. Vil ha den inni ei hvit eller sølv ramme, å den skal stå inni glasskapet mitt kanskje sammens med noen fine engler. KJEMPE SØT serviett holder. Koster ikke mer enn ca 50 kr, så denne trur jeg jammen at jeg skal unne meg. Trur den kan bli fin oppå spisebordet mitt med hvite servietter oppi.Denne aviskurven/bladkurven har jeg også lyst på. Vil henge den opp i "kosekroken" vår. Trur det kan bli stilig.


Ja, her var det mange ønsker gitt. Kan selvfølgelig ikke kjøpe alt på en gang, men går fint ant å drømme seg bort litt....håper at noe av det kan få plass i leiligheten min ihvertfall.
Er i grunn ikke så god på interiør, men ønsker jeg kunne vært bedre. Synes ihvertfall denne litt "gammeldagse" stilen er stilig, med noe nytt oppå ;)








































































































































Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar