lørdag 31. juli 2010

Noen bilder fra ferien vår..

Her er noen bilder fra sommerferien vår: Hytta Selnes, Hunderfossen, Lilleputthammer og Dombås.

Jeg og Julie forran traktoren til bonden på hytta Selnes.

Julie på hytta Selnes med fjæra i bakgrunnen.

Christian og ungan på hytta Selnes.
Julie og Hedda, maskoten i Lilleputthammer.
Jeg og Julie tar "Olas froskehopp" i Lilleputthammer.


Julie forran ett av husene i Lilleputthammer.


Christian og Julie prøver vannbåtene i Lilleputthammer.

Julie kjører motorsykkel i Lilleputthammer.

Jeg og Julie prøver raftingen i Hunderfossen....
.

... .og vikingeskipet.


Christian og Julie kjører radiobiler i Hunderfossen



Hunderfosstrollet.


Jeg og ungene forran Dombås-trollet.



Hvis du vil se flere bilder fra sommerferien vår, så gå innpå profilen min på facebook, å let deg fram på albumene der.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar