lørdag 3. juli 2010

Siden sist.

Fredag:
Jeg var på lang og koselig trilletur med barselsgruppa idag. Gikk den turen jeg har skrevet om tidligere: opp til leira kapell, ned til øvre leirfoss, å så nedover til nedre leirfoss, å så opp til meg. Kjempe fin tur altså, som anbefales. Kjempe fint å trille der.
Knallvær i dag, så jeg ble litt solbrent på skuldrene på turen. Solkrem er oppskrytt..hehe.
Må også gratulere Tone & Bjørn Tone som overrasket nok fikk en baby 1.Juli. Gleder meg til å hilse på lille Christian, kos dere masse :)
Vi tok også 3 måneders bilde av Johannes i dag pluss at vi fikk tatt ett søskenbilde. Gleder meg til å se det ferdige resultatet. Skal også bestille takkekort til dåpen.
På kvelden ble vi invitert bort til naboene våre Bente & Roar til pilsing. Så vi tok med oss babycallen å gikk over en tur. Ble bare pils på Christian herre gangen da..så fikk jeg holde meg til fun-light safta mi. Sånn er det no bare.

Lørdag:
I dag har det også vært knall vær. Endelig. Har ikke vært bortskjemt med sol-vær denne sommeren, men nå håper jeg at den er kommet til fullt.
Vi har vært ut fra 10.30 - 19.30 i dag, å Julie var både svett å skitten da hun kom inn. Rett i baljen med hun, så kveldsmat..å hun var i seng rundt 21. Blir litt surr med leggetiden når det er ferie, men det hører jo med.
Johannes har ikke sovet så veldig mye i dag, har vel vært for varmt til han stakkar. Er ikke vant til det så..

Håper på mange fine sol dager framover :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar