mandag 15. mars 2010

Du vet du er etablert når....

Kom over denne artikkelen i bladet kamille som jeg kjøpte meg til helga, å flirte godt for meg selv da jeg leste den. Stemmer bra for meg å Christian ihvertfall, kjente meg godt igjen..hehe!

Deler den med dere:

DU VET DU ER ETABLERT NÅR
1. Du å kjæresten alltid får julegever sammen.
2. Du skal shoppe til deg selv, men ender opp noe til barna, samboeren eller til huset.
Dette er som å lese om meg selv...hehe....stemmer kjempe bra. Er sjelden jeg kjøper noe til meg selv, mye morsommere å kjøpe til andre eller til huset.
3. Du ikke bryr deg om å lukke badedøra når du skal på do.
Husker som regel på det da..men hender seg at det er noen andre som plutselig skal inn på badet akkurat da jeg er der.
4. Du en sjelden gang går på byen og irriterer deg over den høye musikken.
Dette må jeg si at det å stemmer ganske så bra. Etter at jeg fikk barn, synes jeg det er mye kosligere å leie seg en film på lørdagskvelden enn å dra på byen. Synes det er alt for mange folk på visse utesteder, å får litt panikk av dette.
5. Ingen av de hvite klærne dine er hvite lenger.
6. Du føler deg pyntet i flanell- kosedressen.
7. Du fiser foran kjæresten din uten å bli flau.
Masse som stemmer her ja, det er sikkert å visst...å trur ikke det gjelder bare oss heller ;)
Jaja, sånn er det vel å få unger å være etablert da..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar