fredag 12. mars 2010

En aldri så liten oppdatering fredag 12.Mars 2010.

Tenkte det var på tide med en liten oppdatering nå..
Det kommer ikke til å bli lagt ut så veldig mange bilder før våren kommer trur jeg ikke. Er ikke akkurat så mye å ta bilde av ute akkurat nå, i dette snøværet (igjen). Nå er jeg skikkelig lei denne vinteren...grrr.
Dessuten har jeg ikke noe eget kamera, noe jeg forøvrig har sagt klart i fra til Christian at jeg ønsker meg til bursdagen min..så da får man se da om man får det eller ikke.

Nå er jeg i uke 37, så nå er det altså bare 3 uker igjen..å alt kan sje. Håper han kan komme litt før da, men frykter at jeg kommer til å gå over denne gangen også slik jeg gjorde med julie. Da blir det isåfall å ligge på soffan hele påska..hehe.




Sånn skjer babyen min i magen ut i uke 37, så nå nærmer det seg med stormskritt her. Julie har forøvrig vært kjempeflink til å slutte med bleie nå.. stolt av god jente mi ja :) Vi prøvde henne på bhg først på mandag da, hadde med masse skifteklær, å det gikk kjempebra. Ingen uhell så langt.

Men jeg er glad for at vi har skiftet fra stoffsofa til skinnsofa ja. Er jo noen uhell hu har hatt oppi soffaen, å med skinnsofa er det jo bare å tørke av. Hadde vært litt værre med stoffsofa da ja.

Enn at det er helg igjen, skal kose oss med hjemmelaget pizza i kveld, så får man se hva resten av helga bringer.

Ihvertfall ønsker jeg dere alle en RIKTIG GOD HELG.

Kommer med mer senere :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar