fredag 19. mars 2010

En aldri så liten oppdatering fredag 19.Mars 2010...nå nærmer det seg med stormskritt.

Ja, da va det fredda igjen atter en gang.
Skjønner rett å slett ikke hvor dagene blir av henn jeg, går jo så fort.
Er nå i uke 38, så nå nærmer det seg med stormskritt her. Arti!
Litj-gutten min er velkommen når han måtte føle for det :)
Det store spørsmålet er: Vil han bli ett Mars eller April barn? Mars er jo faren sin måned, å April er min måned når det gjelder bursdager, så blir virkelig spennende å se.

Slik ser babysen ut i uke 38 :)
GOD OG RUND!
Denne helgen blir nok atter en gang preget av avslapning og kos.
Er mye trøtt for tiden, så orker ikke så mye.
Har lovt Julie en spille-dag i morgen hvis det blir stygt vær med: fiskespillet, billedlotto, kortstokk å puslespill.
Søndagen er det jo meldt litt finere vær, så må komme oss ut en tur i helga å ja.
FINNES IKKE DÅRLIG VÆR, BARE DÅRLIGE KLÆR..så det så!
så her er det ingen unnskyldning for ikke å komme seg ut en tur.
Trur kanskje jeg skal begynne å tenke over hva jeg skal ha med meg i bagen når vi drar nedover til sykehuset denne helgen, kanskje skrive opp ei liste.
Å finne fram noen bittesmå baby-gutteklær som han skal ha på seg. Ligger jo nyvasket i kommoden klare til bruk så.. venter bare på baby-gutten som skal bruke de :)
Åhh, som jeg gleder meg nå :)
Ha ei riktig fin helg da dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar