fredag 5. mars 2010

Fredda igjen da..

Ja, da va det fredda igjen da..tia flyg jo avgårde her. Håper de fire siste ukene av svangerskapet også går like fort. Nå er vi spente alle sammen hvordan vår lille prins skjer ut :)

Han har ihvertfall vært utrolig heldig å fått arvet masse klær allerede, så nå har vi kommoden full med nyvasket baby-gutteklær :) Rart å ha så småe klær i hus i hus igjen. Gleder meg sånn nå til å ut å trille. En herlig årstid å få baby på. Spent på kordan Julie reagerer med å få en baby i hus da, men trur det vil gå bra egentlig...hun er såpass stor nå så skjønner en del. Men hjelpe til det vil hun nok helt sikkert..kan se for meg at det kanskje blir litt for mye hjelp av å til å. Men det blir koselig, det er sikkert å visst.

Denne fredagen begynte med koselig bursdags besøk hos Tone. Deilig vær i dag med strålende sol, men er visst meldt regn senere i helga. Håper bare det blir greit vær på søndagen da når vi skal på barnas skidag i Granåsen sammen med resten av Trondheims befolkning som har barn. Julie gleder seg ihvertfall til å gå på ski, blir vel stas å få premie og medalje også kan jeg tenke meg :) Mens Christian er på senvakt i kveld, skal jeg å Julie kose oss med deilig kylling. Å i kveld når Julie har lagt seg skjer jeg fram å slappe av til gullrekka mi på tven. Digg! Var å kjøpte ny bilstol i går..brio primo med base..(se bildet). Den vi hadde da julie var baby var uten base, som man bare festet med selene i bilen, å det synes jeg var så tungvint å vanskelig. Håper base stolen er litt lettere å feste, føles i grunn litt sikrere enn den andre vi hadde å. Pluss at denne hadde solskjerm, det hadde ikke den forrje vi hadde heller. Håper vi blir fornøyde. Så nå har vi en bilstol til salgs, 0-13 kg, uten base hvis noen kan være intressert. Er så god som ny. Er merket Be safe.

Ellers ønsker jeg dere en riktig fin helg, så får man håpe at dette deilige været holder seg :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar