mandag 17. mai 2010

17 Mai feiring.

17 Mai.
Julie hadde litt i feber i mårrest, men valgte likevel å ta henne med til byen. Syntes litt synd i hu i å med at hun var syk forrje 17Mai å, å vi måtte være hjemme da.
Skal mye feber til for at unger er skikkelig dårlige, å hun virket i god form. Så vi tok sjansen på at ta henne med.
Hadde med ei lita trille til henne slik at hun fikk sitte oppi den å hvile seg, å med pleddet godt pakket rundt henne satt hun å koste seg med å se på togene.
Gassballong ble det også, Julie fikk velge selv, å valgte seg en tiger.
Er jo tradisjon med gassballong til ungene på 17Mai, hører likom med det. Det husker jeg selv også da jeg var barn. Var ett av høydepunktene på 17Mai det.
Johannes sov godt i vogna si under hele byturen.
Ble ikke akkurat det 17Mai været vi hadde håpet, var litt for kaldt for min del. Overskyet å 10 grader.
Så jeg var helt gjennomfrøssen da jeg kom hjem til farmor der vi fikk sodd til middag. Måtte sette meg under pleddet, med en kopp te før jeg fikk varmen i meg.
Utrolig hvor godt sodd smaker når det er kaldt ute.
Julie var helt i hundre til farmor, å herjet å styrte på med Marius, broren min, å søskenbarnet mitt.
Virker som om hun begynner å bli litt piggere, men velger likevel å la henne få en ekstra fri dag fra barnehagen i morgen til å komme seg skikkelig.
Christian hadde seinvakt på boligen, så mamma kjørte oss hjem, å hjalp meg å legge ned Julie slik at jeg fikk stelt å gitt Johannes mat.
Mamma tok feberen på Julie før hun skulle legge seg, å da hadde hun ikke noe feber, så hun begynner nok å bli bedre, å bra er det. Har vært utrolig kjedelig for henne å være inne i det fine været som var på Søndagen, men sånn er det nå, å det er godt at hun begynner å bli bedre slik at hun kan ut å leke seg.
Vil samtidig ønske Marte lykke til med baby. Tenker masse på dere, å håper det går bra.
Vet hvor lenge du har venter, å at lengselen har vært stor.
Nå er han her snart. Din lille prins :)
Blir ei herlig tid framover, du har mye å glede deg tid.
Du får ei fin tid i møte :)
Ønsker deg å dine alt vel.
Stor klem fra meg.
P.S Bilder fra 17Mai feiringen kommer antageligvis i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar