tirsdag 11. mai 2010

Siden sist.

Lørdagen var vi med Julie på barnebursdag på Zitrus lekeland, sammens med hele stor barn avdelinga på barnehagen til Julie. Stor stas for alle barna, men ble ganske viltert etter hvert. Trur aldri jeg kommer til å ha hele stor barns avdelinga hjemme hos meg på barnebursdag nei, da leier jeg heller ett lokale eller en barnehage.
Det var ganske surt da vi kom hjem fra bursdagen så vi ble bare inne å slappet av. Julie var ganske sliten etter bursdagen, så fikk slappe av med en film. Koste oss med taco på kvelden, før Christian dro i bursdag til søskenbarnet mitt Eskil som ble 30år. jeg ble hjemme med ungene.

Søndagen var det finere vær. Jeg å Julie dro på åpen gård på voll sammens med to fra barnehagen til Julie og moren demmers. Var egentlig meningen at Christian og Johannes skulle være med å, men Christian var i dårlig form, så da ble de bare hjemme. Var stappfullt på gården, så tydelig at dette er et populært tilbud. Skal prøve å dra dit neste gang det er åpen gård også.
Her er noen bilder fra gården. Julie opptatt av alt annet enn dyrene..hehe. Å prøve traktorene var mye artigere:














I dag, Tirsdag var jeg på barseltreff på helsestasjonen sammen med de fra nærområdet som har fått baby i samme tid som jeg fikk Johannes. Koselig. Håper vi klarer å holde kontakten, slik at vi kan treffes noen gangen. Kanskje ta noen trilleturer sammens osv.
Veide Johannes samtidig som jeg var her, å han har lagt på seg 1kg på 3 uker. Hjelpes!
Nå veier han 4770, så har blitt en skikkelig stor gutt.
har faktisk blitt så stor nå at jeg ble nødt til å finne fram klærne i str 62 å pakke ned de i 50/56.
Mulig de er litt store enda, men er bedre å ha på litt store å behagelige klær for han enn de som er for trange. Har han litt å bevege seg i.
Nå er det Tirsdagskveld med frustrerte fruer å Paradise Hotel, så enjoy videre :)













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar