torsdag 6. mai 2010

Trilletur i strålende sol vær :)

Har hatt litt dårlig samvittighet ei stund nå for at jeg ikke har vært på så mange trilleturer enda, må nok ærlig innrømme at været ikke har fristet så alt for mye til å gå ut å trille i det siste. Nå er jeg ikke den som er den mest kresne på været, men at det kom snø å storm i Mai var nok til at sofaen fristet mest.
Johannes har også hatt en del vondt i magen i det siste, så har vært en liten utfordring der. Har tenkt at det kanskje kan være noe jeg har spist han kan reagere på, men har jo ikke spist noe "uvanlig" mat heller..så kan jo bare være en periode.
Ihvertfall da..i dag var det strålende solvær over Trønder- hovedstaden (noe som har vært etterlengtet, så får håpe det varer en stund selv om det er meldt nedbør igjen til helga...uff, uff).
I dag tok jeg vogna fatt gitt, å med MP3 på ørene gikk jeg til bhg til Julie. Var ei lita jente som ble bra overrasket å glad da hun kom hjem fra tur med bhg å så at mamman å lillebroren hennes stod der :)
Her er to bilder fra min lille tur i dag.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar