onsdag 5. januar 2011

Det er hverdagen som teller.

Jula er ferdig og for min del synes jeg det har gått alt for fort. Jeg må ærlig innrømme at det har ikke vært mye avslappning hjemme hos oss. Med to små som krever sitt blir det ikke mye tid til avslapning og kos. Men det må vi ta igjen senere.  Rart hvor fort jula er over når man tenker på hvor lang tid vi har gledet oss til jul og forberedt hvor perfekt denne jula skulle bli. Ny julepynt, masse julegaver både hit og dit og en stor julemeny ble planlagt. Alle julebesøk både hjemme og borte hadde man full kontroll på og man gledet seg til å kose seg. For min del synes jeg jula har gått alt for fort, å i dag ble den litt vemodig kastet ut fra stua vår. Hverdagen kaller, å det er ikke bare bare det heller. Jeg har begynt på jobb igjen,mens Christian har permisjon. Snart begynner Julie på turn igjen, å det er full rulle. 
Nå er det hverdag igjen, litt godt det å..for det er vel hverdagen som teller.







Ha et flott nytt år!


.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar