tirsdag 11. januar 2011

Utdanning...

Som noen av dere sikkert ikke vet så meldte jeg meg på fagskoleutdanningen spesialpedagogikk gjennom aften skolen for ett par år siden. Jeg er enda ikke ferdig, tok litt lenger tid enn jeg trudde pga av permisjonen. Men jeg er på sluttfasen; Det jeg har igjen er praksis på 8 uker å eksamen, så satser på å bli ferdig til sommeren. Jeg har jobbet mye hjemme med denne utdanningen å sendt inn mappeoppgavene gjennom internett.

Jeg er for tiden ute i praksis nå. Kombinerer min 60% faste jobb med en 40% på en annen avlastningsbolig. Dette ble løsningen for meg, for vi må jobbe 100% under praksisen, å jeg har ikke råd til å gå 100% uten lønn. Så nå får jeg lønn for min vanlige jobb, samtidig som jeg kombinerer det med praksisen. Er ferdig med praksisen 1. Mars, å håper å kunne fått tatt eksamen så fort som mulig etter det..så jeg blir ferdig en gang.

Jeg skal på jobb på den nye plassen i ettermiddag, så det kan bli spennende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar