tirsdag 11. januar 2011

Tirsdag formiddag.

Det er Tirsdag formiddag, og jeg har lagt Johannes ut i vogna for en formiddagsdupp. Har ikke logget ut i vogna på lenge pga av kulden, men nå er det heldigvis litt mildere ihvertfall Krysser fingrene for at han søver lenger enn en halvtime. Jeg skal på jobb i ettermiddag, å må skyndte meg å gjøre litt husarbeid før poden ut i vogna er våken igjen. Blir jo aldri ajour med dette husarbeidet..

Til helga har jeg planer om noen "jente timer" kun med Julie. Det trur jeg hun har godt av. Planene er å dra å se Elias filmen på kino.

Jeg har forøvrig som mål å få til ett innlegg på bloggen min hver dag, kanskje ett lite nyttårsforsett Kan bli spennende, i å med at jeg av å til føler meg helt tom for ideer å skrive om..men bare følg med :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar