onsdag 20. oktober 2010

Årets første snø.

I dag morges våknet vi til årets første snø her i Trondheim. Mange ble nok litt overrasket, selv om det var meldt snø. Mange som helt sikkert kjører på sommerdekk enda..så har du ikke lagt om så gjør det nå!
Synes det var litt koselig at snøen kom å jeg da, fikk skikkelig julestemining..å nå er det bare 2 måneder igjen. Har egentlig bare blitt mer å mer glad i vinteren etter hvert som årene går, å da mener jeg skikkelig snø..å IKKE slapse snø å is. Julie ville finne i akebrettet sitt da hun kom hjem fra bhg i dag, så da måtte vi ut i bua å hente det, så nå står det utenfor døra vår å venter på mere snø.

Var på 6 mnd kontroll med Johannes i dag. Han er nå 9660 gr og 71 cm. Det var også legekontroll på han, å da legen kjente på om funtanellen hans hadde lukket seg, ville hun henvise oss til kontroll neppå sykehuset med han. Så da blir vi henvist dit om et par uker. Hun var nesten helt sikker på at alt var som det skulle, men ville ta sjekken for sikkerhets skyld. Funtanellen skal ikke lukke seg helt før de er omtrent 1 år sa hun, å til Johannes kunne hun ikke kjenne den så godt. Så da får vi inderlig håpe at det ikke er noe galt.
Jeg har ett motto som jeg går etter:
 Heller dra til legen en gang for mye, enn en gang for lite..ihvertfall når det gjelder ungene.
Så da blir det slik at vi drar neppå sykehuset å få sjekket han, selv om legen trudde at alt var greit.

Julie spør så mye for tiden. I ettermiddag her spurte hun meg hvorfor vi hadde to armer?
Vanskelig å svare på slikt syns jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar