søndag 10. oktober 2010

Helga over..

Ja nå er jammen denne helga over å. Den kommer like fort som den går.
Men jeg har hatt ei fin helg. Kost meg masse med ungene mine, god mat å har vært ute i frisk luft.
På Fredag ble det knerten gifter seg på meg å Julie (var egentlig Christian som skulle, men jeg fikk lurt meg med isteden), var en fin å artig film. På kvelden laget Christian hjemmelaget pizza og vi koste oss med tv.

Lørdagen var vi en del ute. Rakste opp gamle blomster å ugress i blomsterbedet å skal kjøpe Erica over helga å plante ned. Jeg måtte gå inn tidligere enn planlagt da Johannes ble utålmodig oppi vogna. Gikk inn å stekte vaffler til lunsj..før det ble fajitas å skal vi danse til kvelds :)

Søndag = turdag. Ble med mamma å pappa på Lovellen i dag å gikk ett lite stykke innover. Derretter ble det fårikål, gele å sjokoladekake til mamma å pappa til middag å dessert. Kjempe godt :)

Ja, det var min helg..hvordan har deres helg vært?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar