søndag 24. oktober 2010

TV-aksjonen.

I dag er det TV-aksjonen, årets viktigste aksjon spør du meg.
I år skal pengene gå til flyktningehjelpen. Å i å med at flere tusen er på flukt fra krig kommer disse pengene godt med.
Har selv tenkt tanken på å melde meg som bøssebærer, men ble ikke i år heller..må prøve å få det til neste år. For dette er noe jeg brenner for, å det er så viktig, så viktig å ha den evnen til å kunne hjelpe andre.
Jeg vet det er mange som er imot denne TV-aksjonen, å som mener at vi burde hjelpe andre i Norge først. Alikevel mener jeg at vi kan ha den evnen til å hjelpe andre selv om vi har det litt dårlig sjøl. Jeg hjelper mine medmennesker selv om jeg har det litt trangt økonomisk,for jeg har det tross alt bedre enn mange andre. Det koster så utrolig lite å hjelpe andre.

Å med dette oppfordrer jeg alle til å gi penger til TV-aksjonen. Trenger ikke å være så mye, litt er tross alt bedre enn ingenting.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar