torsdag 14. oktober 2010

Ønske kjøp..

Da har jeg endelig fått tak i de steinbokstavene jeg har ønsket meg så lenge. De har vært utsolgt på kremmerhuset for visse bokstaver helt siden før sommeren, men nå er de endelig i butikken igjen. Jeg synes de er kjempe stilige. Kjøpte bokstavene LOVE som jeg skal ha oppå tvbenken ved siden av 3-måneders bilde av Julie. Vi har også tatt 3 månerds bilde av Johannes, men har ikke fått det enda. Johannes sitt bilde skal få stå på andre siden. Vart kjempe stilig.



 Jeg kjøpte liksågodt bokstavene HOME også, som får stå på det lille bordet vårt attme sofaen.
Hver bokstav koster  29 kr på kremmerhuset. Så er ikke allverden.
Jeg ble ihvertfall veldig fornøyd over å endelig få de i hus...

2 kommentarer:

  1. Kjempe fint med sånne bokstaver, elsker sånt æ. men e vel størst på skilt (i følge han heim hær).

    MS

    SvarSlett
  2. Ja, dem e kjempe fin. Så ikke så dyr heller :)
    Finns mange fine skilt å ja.

    SvarSlett