torsdag 7. oktober 2010

Tom

Da har det gått en stund siden sist igjen, må ærlig innrømme at jeg har vært tom for blogg ideer i det siste, å hva jeg skal skrive om. Leser mange andre fine blogger..å blir litt missunelelig. Alle er så flinke til å skrive, å proppfulle av ideer..

Hverdagen går no som vanlig, å raser avgårde.
Snart er det jul..å sannelig har de ikke allerede begynt å selge pepperkaker å ribbe ol. Litt vel tili spør du meg..

Nå er det snart helg igjen, å jeg har planer om å bare å kose meg. Christian har endelig ei fri helg, etter vel 6 helger på rad på jobb å det skal bli godt. Skal vi kose oss hele familien :)

I morgen skal Julie på kino for første gang å sje knerten gifter seg. Siden det er planleggingsdag i bhg nå så har vi lovt henne det. Kan bli artig for henne det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar