søndag 14. november 2010

Helga..

Lørdagen dro jeg og Julie på jentetur til byen. Kjøpte farsdagsgaver og noe småtteri. Moren til Christian skal strikke lue og votter til Julie som hører til adventsbarnetv som er i år, månetoppen, så da fikk jeg i garn til det. Da blir det ei lita rødnisse-jente vi får i hus.
På kvelden var Christian på jobb, å jeg var hjemme alene med ungene. Lagde oss nachos å koste oss med det.

 Søndagen var jeg også hjemme alene med ungen. Christian var på jobb, men måtte plutselig jobbe overtid, så kom ikke hjem før kvart på 6 på ettermiddagen.
Jeg tok med meg ungene en tur ut på formiddagen, å vi lagde en fin snømann som står utenfor huset vårt.
 Fikk også prøvd en ny rett til middag i dag.  Tikka Masala. En indisk rett med kylling, rødløk,kikerter, linser og ris. Var ganske godt. Du finner den nok i frysedisken :)

Nå er jeg ganske sliten etter helgen med ungene, å trur jeg skal finne senga mi enda kl bare er 22.
God natt, god natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar