tirsdag 9. november 2010

Skrivesperre...

Da har jeg fått litt skrivesperre igjen kjenner jeg..er ikke alltid jeg vet hva jeg skal blogge om, å da blir det gjerne opphold på noen dager.
De siste dagene har det blitt full vinter her i Trondheim. Snøen har lagt seg som ett hvitt teppe ute, det er minusgrader å glatt på veiene. Skjedde ganske så fort dette synes jeg, men er ikke så mye man får gjort med desverre. Er nok bare å finne fram boblejakka, lue og votter. For vinter er det enten man vil eller ikke..å kommer til å vare de neste 5-6 månedene. Da skal man bli bra lei gitt..
Johannes har vært i dårlig form i dag. Har vært snørrete ett par dager, men i dag var han ganske så tufs gitt. Ville ikke ligge på gulvet å leke seg, å når jeg prøvde å legge han i sengen for å sove skrek han bare. Jeg tenke først at det kunne være en ørebettennelse på nytt igjen..er enda ikke sikker, men han roet seg heldigvis å la seg for natten 1830. Da sovnet han med en gang stakkaren. Kanksje det bare er tenner som begynner å melde sin ankomst? Han har jo ikke fått noen tenner enda, å er over 7 mnd nå..så de kan ikke være så langt unna. Vi får se ann videre form i morgen.
Julie har blitt skikkelig stor pie nå å har sluttet med bleien om natta (blir 4 i Januar). Vi prøvde henne i helgen å det gikk ganske greit. Har noen uhell enda, men det blir vel en vanesak. Må regne med litt sånn i begynnelsen.
Ha en fortsatt fin kveld dere..nå er det ikke lenge til sengen min roper på meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar