torsdag 25. november 2010

Onsdags vasken..

I dag fikk Julie fri fra bhg, gjør utrolig godt for henne å få en slik fridag i ny å ned trur jeg. Å slappe av å bare kose seg. Sånn er det jo med oss som jobber også. Utrolig hvor godt vi også syns det er med en fridag i ny å ned, å slik er det vel med ungene også.
Det er jo så kaldt ute om dagene nå..så jeg å Johannes har gått litt i hi her..å enda kaldere er det meldt. Venter vel ei sjokk-strømregning neste gang nå da. Men varme må vi ha uansett, det er bra sikkert.
I dag fikk jeg vasket hele kjøkkenet selv med to unger hjem. Johannes sov ganske mye i dag å Julie var i grunn ganske rolig hun også. Å det var ikke bare en vanlig kattevask jeg tok nei,her ble det skrubbet på fliser, vasket oppi skuffer på skapdører å inni å bak stekeovnen..eneste som mangler nå er kjøleskapet. Må bli en dag det også. Nå er det ikke slik at jeg vasker så grundig som jeg har gjort de siste dagene hver helg altså..LANGT IFRA. Men en gang i året liker jeg å gjøre det skikkelig, å det trengs virkelig. Skal bli så godt når jeg er ferdig..blir vel ikke gjort så mye i helgen regner jeg med, så blir vel ferdig en gang i neste uke. Å da skal jeg kose meg med advent å førjulstid.
Men nå har jeg ihvertfall ett skikkelig rent kjøkken å det er godt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar