mandag 22. november 2010

Julevasken har startet..

Ja, i dag startet jeg lik så godt med julevasken. Hadde egentlig tenkt å vente ett par uker til, men i å med at det er 1. Søndag i advent på Søndagen å nye gardiner skal opp startet jeg lik så godt i dag. Fikk tatt alle veggene på stua pluss lister både oppe å nede på veggen, å det trengtes virkelig. Veggene ble ikke vasket i fjor for da hadde vi netopp malet, men nå er jeg ferdig med det for i år. Godt med alt som er ferdig. Christian skal opereres 20. Desember også, så alt må være ferdig til da.
I morgen skal jeg fortsette vaskingen (så godt det lat seg gjøre med en som har begynt å krabbe så smått). Er jo så nøye med vaskingen å ryddingen også jeg til jul..da skal liksom alt være skinnende rent å alt rot skal bort. Trur jeg bestandig har vært litt sånn.
Gleder meg til jeg sier meg fornøyd med julevasken, da skal jeg virkelig slappe av å kose meg :)

Følte meg litt som hu på bildet i dag, å slik vil jeg vel føle meg de neste ukene.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar