mandag 15. november 2010

Mandag

I dag er det Mandag, å Johannes er svært snørrete enda. Å sutrete, har hanglet ei ukes tid nå..men trur det er tenner på gang. De må no begynne å komme snart ihvertfall. Men han er ikke lik seg selv ihvertfall.
Bare banker i bordet å håper at ingen av ungene blir syke til Lørdag, for da skal jeg jammen meg på fest.
Å jeg gleder meg masse, kan ikke huske sist gang jeg var på fest.
 Så det blir nok moro :)

Dro på Kiwi å handlet bleier i dag. Fikk med meg 20 pakker hjem, å det blir nok flere turer dit snart, tilbudet skal, som de sier ihvertfall bare holde til over nyttår. Å 11 kr for en pakke Libero er jo ikke mye..

Mens Christian ble med Julie på turn i ettermiddag, pakket jeg inn de få julegavene som jeg har kjøpt. Venter to julegaver i posten også.

Gleder meg masse til 1.Søndag i advent nå. Da skal staken, stjerna å de røde julegardinene mine fram.
Å gleder meg ikke minst til jul. Trivsel :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar