onsdag 23. juni 2010

Barselstreff & Martna.

I dag dro jeg en liten tur til byen på barselstreff. Koselig.
Satt oppe i 3 etg på cafeen der. Anbefales for de som drar med byen med barnevogn, der var det skikkelig god plass. Å eget ammerom/stellerom. Stort pluss for det.
Er jo helt umulig å komme innpå enkelte cafeern med barnevogn, at de ikke planlegger bedre skjønner ikke jeg.

I ettermiddag ble det martna. Tradisjon hvert år dette.
Men samme jugglet hvert år å da.
Men ble no lakris å noen blomster fra blomsterbua på oss da.
Ellers var det ikke så mye annet å kjøpe egentlig.

6 kommentarer:

  1. Hvilken cafe i 3 etg da??? Regne me du mene torget eller byhaven, har jo stelle/ammerom dær, så e det nede på byhaven, dær hva æ masse. Og når dæm e i aldern dæm røre mer på sæ e leikerommet på byhaven ypperlig:-)

    MS

    SvarSlett
  2. Syns det er veldig bra at det ikke er mulighet med barnevogn på mange cafèr. Det er vel kun di med barnevogn som ønsker dette eller? Er ikke noe aktullet for meg å dra på cafe full av barnevogner og pupper som hegner ut for at mødre Må amme kidn der å da... hva ble det med flaske?? PS: jeg har barn selv altså!

    SvarSlett
  3. Anonym, det må da være cafetilbud til oss med barnevogner, sånn e det jo me dæm med rullestol også det, tar stor plass det også.
    Fins nåkk av caffea som e trang og ikke plass eller rampe.
    Når mine barn hva/e babya drar æ på cafe dær det er vognplass, e æ med venninner vil æ helst gå dær det er lite barn:-)Amming e supert så amma på cafeen ja:-)

    MS

    SvarSlett
  4. Veldig enig med det der. Men det jeg mener er at det er bra at det ikke er mulighet på alle cafeer med barnevogn. Får når vi ikke har med barna våre er det virkelig godt å slippe å høre alla andre sine også! Det må du vel si deg enig i , eller er du kanskje en sån "mor" for alle penga? med eller uten barna? Det er i allefall ikke jeg, synd det er godt å ha litt alene tid uten di også, selv om de er det beste i livet mitt... Når det gjelder amming, så er jeg en som aldri kommer til å slenge fram på offentlig plass uansett... Kidn min er veldig fornøyd med flaske når vi er ute på tur!

    SvarSlett
  5. Hvem er du som er skrevet du to anonyme innlegg på bloggen min her uten noe navn?
    Tåler du ikke barn på cafeer så må du heller holde deg hjemme da..enn å kalle ungen sin for kid da. jaja.

    SvarSlett
  6. Lest du ikke det æ skrev, e æ med venninner vil æ helst gå dær det er lite barn:-)og da ment æ venninner og ingen barn.

    Ms

    SvarSlett