torsdag 17. juni 2010

Siden sist.

Det var ikke noe rart at jeg ikke fikk til å montere brystpumpa som jeg fikk på sykehuste, jeg hadde jo fått med meg deler til ei anna brystpumpa, å noen av delene manglet også. Så jeg måtte nedover igjen å fikse det, men det er ordnet nå. Så da er jeg i gang :) Går ikke så fort, å blir ikke så mye om gangen, men har snart 1 Liter i fryseren nå. Johannes er jo så glad i mat, så han tar jo omtrent alt jeg har, men litt er bedre enn ingenting.

På Onsdage gikk jeg å ei veninne den lange turen. Vi møttes på halvveien, da hun bor på Nidarvoll. Så gikk vi opp til leira kapell, ned til vi kom til øvre leirfoss, så ned til nedre leirfoss å hjem. Brukte ca to timer på turen, var bra støl da jeg kom tilbake ja. Men en kjempe fin tur, som man må få til flere ganger. Litt krønglete å komme opp med vogn til leira kapell da, da vi gikk opp en gjørmete bratt sti, men det gikk da det å. Må ta denne turen flere ganger.

I dag har Julie vært på barne-bursdag til tvillingene på barnehagen: Silje & Sara som ble 5 år. Stor stas. Å de fikk både pølse med brød, muffins, sjokoladekake, godteripose og is.
Vi skal begynne med barnebursdag neste år når Julie blir 4, trur det er ganske vanlig.

I helga nå skal vi være fra hverandre alle sammen. Julie blir med tantene sine med familie til Namsskogan familiepark. Hun har to søskenbarn: Marcus & Sander på 4 og 5 år som også skal være med, så hun får leket seg masse sammen med dem. Var egentlig meningen at vi også skulle være med, men jeg hadde ikke noe lyst til å bo på campinghytte når Johannes er så liten enda. Vi var med i fjor, å blir nok med neste år igjen. Men er søsteren til Christian kom med tilbudet om å ta med seg Julie hvis vi ville, å det trur jeg blir stor stas for henne.
Jeg og Johannes blir med mamma & pappa på hytte, og Christian skal være hjemme å har arbeidshelg. Kjenner at det skal bli godt å være litt fra hverandre nå, er jo bare for ei helg...å det trur jeg kan være sunt for oss.

God helg folkens, jeg skal kose meg på hytta :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar