torsdag 10. juni 2010

SOOOOLLLL!

Enn at det har vært sol over Trøndelag i dag også da, er ikke hverdagskost dette. Er ikke noe rart om man blir bittelitt solbrent, kroppen er jo ikke vant til dette.

Jeg tenkte som jeg skrev i går å sette meg å sole meg på verandaen i dag, men det hadde ikke Johannes tenkt til at mora skulle få lov til gitt. Sov kanskje en hel time i løpet av dagen, er ikke vant til denne varmen så det var nok grunnen. Men har vært kjempe grei fordi da, lå å koste seg oppi vognen å lagde golyder. Har blitt så flink til å snakke, har snakket masse i dag. Jeg fikk meg en spasertur til butikken i hop om at han ville sovne. Han sov på vei til butikken, men våknet igjen da vi skulle gå hjem. Men i kveld sovnet han kl 20.30 da så skal være fornøyd med det.

Synes det er så vanskelig å vite hva man skal kle på slike småttisen for tiden. Været forandrer seg jo for hver dag. I dag kuttet jeg ut ulljakken til Johannes, å i dag tok jeg på han: dongeribukse, langermet body,solhatt å en velour-jogge-jakke, å dyne oppi vogna. Å det ble mer enn varmt nok for han, så uttpå dagen måtte jeg ta av han jakken slik at han bare lå i den langermete bodyen å dongeribuksen oppi dynen. Vanskelig altså.
Er det noe jeg er bekymret for med ungene mine så er det om de fryser å har fått i seg nok mat.
Jeg må nok bli flinkere til å tenke at det kanskje er like ille å ha på for mye klær enn for lite.

Har vært utpå lekeplassen i ettermiddag med naboene å naboungene, å det gikk kjempe fint å være alene med Julie & Johannes i dag. Johannes sovnet endelig uttpå ettermiddagen, å våknet like før kl 1830. Så da fikk jeg med meg Julie inn uten porotester å hun la seg ca 19.30. Så hun har vært flink i dag.

Laster opp bilder fra i dag straks, å de kommer i ett eget innlegg ovenfor innlegget her.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar