mandag 14. juni 2010

En tøff nyhet, å en god gjerning.

På Lørdagen fikk jeg vite en tøff nyhet av mamma. Har ikke så lyst til å legge ut om dette på bloggen min, så spør meg heller privat eller på innboksen på facebook.

I dag dro jeg neppå sykehuset. Jeg tenkte å donerer bort litt av brystmelka mi til nyfødt intensiven, har tenkt på dette lenge, men har liksom ikke kommet ordentlig i gang. Jeg måtte ta noen blodprøver for teste meg for ulike sykdommer, er veldig strengt dette. Så fikk jeg med meg beger å elektrisk brystpumpe hjem.
Men da jeg skulle sette i gang, så fikk jeg selvfølgelig ikke til å sette sammen brystpumpa. Virket som om det var to deler som ikke passet sammen. Så jeg må ringe til sykehuset igjen i morgen, å be om at de kan hjelpe meg.
Har bare så lyst til å komme skikkelig i gang med dette, selv om det er en stor jobb for alle delene må kokes mellom hver gang. Så tar si tid, men er verdt det :)

I dag var det siste treninga på turninga for sommeren for Julie sin del. Begynner nye kurs til høsten igjen, så vi må huske å melde oss på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar