lørdag 12. juni 2010

Shopping i byen.

I dag dro jeg å ungene til byen. Fikk med oss mamma, å det var koselig. Hadde noe ærender som jeg fikk gjort unna bla: To babygaver jeg skulle kjøpe, en til Tone å en til Arve & Susanne, som begge venter baby på Juli. Dåpsinvitasjoner ble kjøpt inn å skal skrives å sendes ut i løpet av uka, å gave til barnebursdagen Julie skal i på Torsdagen ble kjøpt.
Fikk unna mye på kort tid.
Kjøpte meg selv en lille tunika, som passer fint til svarte tigsth. (eller hvordan det skrives).
Julie fikk seg en paraply fra lekebutikken å ei bok av mormora.
Å Johannes fikk seg ei bukse i str 68 av meg.
Greit med salg, får så mye for pengene.

Høyest på ønskelisten for tiden står ett par fine sandaler fra Scholl, ei ny veske å en lekker sommerkjole.

Ha en fin Lørdagskveld videre.
(Åja Marthe, æ veit det va Fredag i går, bare en liten skrivefeil..hehe.)

1 kommentar:

  1. Hehe:-) Har sikkert nå klær på lur viss du treng nåkka te litjen:-)Han bruke jo 80 no så bodyan du gav han blir brukt masse, utrolig fin hva dæm å:-)
    MS

    SvarSlett