onsdag 30. juni 2010

Ett nytt funn..

Var på cafe på City syd i formiddag med Trude, Elisabeth og Tone. Koselig å se dere igjen, blir alt for lang tid i mellom. Blir som vanlig mye snakk om jobb når vi er sammen, men greit å få kunne høre litt sladder, samt å kunn oppdatere seg på hva som skjer der oppe.

Søkte forresten på en ny jobb i går: Leistad helsehus. Så da gjenstår det å se om jeg hører noe. Hadde vært fint å kunne fått seg ei aktiv nattevaktstilling, isteden for ei passiv som jeg har nå, samt å kunne øke opp stillingsandelen sin litt. Jeg har nå bare 60% nå så, går ikke ant å leve av det i lengden.

Jeg ruslet litt rundt på City syd etterpå, å kom over disse fine putetrekkene fra Black &White. Litt over 100 kr for to trekk, er ikke så mye det. Var 70% der nå på en rekke varer.
Synes de var litt stilige jeg, med en dusk på hvert hjørne, så de fikk være med hjem :)
Ble det ett lite kupp i dag også gitt.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar