tirsdag 22. juni 2010

Været!

Nå er jeg så for...... lei dette været!
11 grader i slutten av Juni..ahhh!
Kan vi ikke få bare en godværsdag med litt sol å varme.
Etter den vinteren vi har hatt med sprengkulde er dette det siste vi trenger. Nok er nok.
Johannes ligger med voksipose, strømpebukse, joggedress, ulljakke å lue i vogna. Er for geli vettu når kalenderen viser at det snart er slutten på Juni.
Å vi ska på sommerfest i barnehagen til Julie i dag, ikke noe som minner om sommer akkurat. Ikke ett lite sol glimt en gang.
Jeg som tenkte å nyte permisjons dagene mine med å sole meg på verandaen..men nei da..
her må man nesten ha på seg vinterjakke når man skal bevege seg utendørs.
Men tenkte å gå nedover til barnehagen til Julie i dag da uansett vær..får bare håpe at det ikke plask regner akkurat når jeg skal gå.

Nei, vi får håp det bli likar i mårra.
Måtte bare få ut litt frustrasjon her, jeg er vel ikke den enesten som har meninger om været for tiden så.

1 kommentar:

  1. Ja så var det dette været, kjipe greier men desverre ingenting vi kan gjøre med, joo dra te syden,hehe.. Vi har hele juli og august igjen,kan bli stålende varme dager det, håper ihvertfall på det.Blir pent brukt sommerkleian viss it.

    MS

    SvarSlett